Calendari

VISITES

VIDA PARROQUIAL (2)

ASSOCIACIÓ D'AMICS D'EN JOAN ROIG I DIGGLE

OBJECTIU: Impulsar el procés de Beatificació, tot promovent la devoció i propusar-lo com a model de vida cristiana, especialment als joves.

DINÀMICA: Trobades mensuals de la Junta i Assemblea anual de socis.

Cada 12 de Maig i 12 de Setembre es celebra làniversari del deu naixement i de la seva mort.

GRUP D'AMICS EN LA FE

OBJECTIU: Cercar i aprofundir el missatge cristià com a proposta de desplegament personal i familiar.

Compartir les pròpies inquietuds i vivències en un entorn de comprensió i d'afecte.

Procurar el creixement personal i reforçar l'amistat entre tots els membres del grup.

DINÀMICA: Les trobades són quinzenals, al capvespre.

Els temes a tractar els proposen i treballen els mateixos membres del grup a partir d'inquietuds personals i socials, i d'una reflexió per a l'aprofundiment de la vida cristiana, personal i comunitària.

Les trobades es realitzen en un clima de diàleg, de respecte i en un desig d'enriquiment mutu.

De 21:00 a 23:30 h.

GRUP DE MATRIMONIS AMICS I CRISTIANS

OBJECTIU: Aprofundir i compartir la nostra vida cristiana a través dels textos bíblics i a través de temes d'actualitat.

DINÀMICA: Trobades el primer Dissabte del mes a la nit. Un parell d'hore per entendre els textos bíblics emmarcant-los en el context històric i social i tractar temes d'actualitat aplicats a la nostra vida familiar des d'una vessant cristiana.

Dissabtes, de 22:00 a 24:00 h.

VIDA CREIXENT. MOVIMENT CRISTIÀ DE JUBILATS I ADULTS GRANS

OBJECTIU: Situar-nos en els nous temps establint contacte amb els altres, ajudant-nos mútuament en grup, per tal de créixer en la personalitat i avançar junts en el testimoniatge, l'acolliment i el servei de l'entorn de la societat d'avui dia.

DINÀMICA: Trobades mensuals als segons dimarts de mes a la tarda.

Treballem diversos temes referents a l'amistat, l'espiritualitat i l'apostolat, i compartim la vida.

De !8:00 a 19:00 h.

ESPLAI SANT PERE

OBJECTIU: Educar en el lleure: aprofitant el temps d'esbarjo dels nens i nenes per tal de vivertir-los alhora que els eduquem en valors cristians com a base per fer una societat més justa i plural.

Oferir una educació complerta en els cinc àmbits: personal, trascendent, interpersonal, social i cultural.

DINÀMICA: Els Dissabtes a la tarda ens trobem per fer jocs, tallers, sortides, dances, cançons i excursions a la muntanya.

Tres o quatre cops a l'any organitzem un cap de setmana fora (cases de colònies, albregs, càmpings, terrenys d'acampada,...), treballem els temps litúrgics forts, fem trobades amb altres esplais del Moviment de Centres d'Esplais Cristians de la comarca i de tot Barcelona.

A l'estiu marxem una setmana de colònies a conviure, a fruir de la natura i a passar-nos-ho bé!

Dissabtes, de 17:00 a 19:00 h.

Lloc de tobada: Parròquia de la Mare de Déu del Pilar.

COMUNIDADES NEOCATECUMENALES

OBJECTIU: Colaborar con la comunidad parroquial del Masnou para que sea sacramento de la Iglesia Misionera como evangelización de los alejados, dando signos evangélicos que invitan a los no creyentes a la fe y a la conversión.

Amor en la dimensión de la Cruz. Se trata de un grupo de personas que quieren vivir profundamente los frutos del Bautismo y del Cristianismo, a través de un proceso catecumenal dividido en varias etapas e integrado plenamente en la parroquia.

DINÀMICA: Celebración de la Palabra de Dios semanalmente.

Celebración de la Eucaristía todos los Sábados, a las 21:00 h.

Lugar de encuentro: Església de Santa Maria de Maricel.

Retiros espirituales mensuales, en pequeñas comunidades.

CÀRITAS PARROQUIAL DEL MASNOU

OBJECTIU: Acollir i ajudar als més desfavorits.

DINÀMICA: Un grup de 30 voluntaris de la Comunitat Parroquial del Masnou que, amb el suport de Càritas Diocesana, duu terme els projectes.

Tenim projectes relacionats amb làcollida, on a més d'escoltar i orientar a les persones, els ajudem en les necessitats més bàsiques: aliments, rober, ajuts econòmics, servei de dutxa i bugaderia.

Llocs de trobada: Parròquia de Sant Pere i Església de Santa Maria de Maricel.

FE I CULTURA

OBJECTIU: Amarar la cultura actual amb els valors que ens proposa l'Evangeli.

DINÀMICA: Trobades formatives a base de conferències o xerrades sobre temes d'actualitat a càrrec de persones enteses en els diversos camps.

Lloc de trobada: Parròquia de la Mare de Déu del Pilar.

VOLUNTARIS PARROQUIALS

OBJECTIU: Persones voluntàries que asseguren el manteniment material dels quatre centres de culte de la Comunitat Parroquial del Masnou: Sant pere, El Pilar, Maricel i Santa Maria d'Ocata.

DINÀMICA: Obren els centres de culte i preparen les celebracions.

Acullen i atenen amb caliu familiar les persones que s'apropen per informar-se o celebrar la litúrgia.