Arquebisbat de Barcelona

Sempre que es demani.

DESPATX PARROQUIAL:

PARRÒQUIA DE SANT PERE

Dilluns: de 20:00 a 21:00 h.

Dimecres: de 17:00 a 18:30 h.

ACOLLIMENT PREPARACIÒ AL BAPTISME D'INFANTS (0 A 6 ANYS)

OBJECTIU: Acollir els pares i padrins dels infants a batejar aprofundint el do de la fe cristiana tot preparant la celebració del Sagrament del

Baptisme.

DINÀMICA: Trobada el primer Divendres de mes.

A les 20:30 h.

ACOLLIMENT DE PROMESOS

OBJECTIU: Acollir i acompanyar als promesos, per tal de reflexionar i       compartir l'experiència de preparació per al matrimoni mitjançant un diàleg obert i franc.

DINÀMICA: Dues trobades (dissabtes) amb grups de parelles de promesos al llarg de l'any.

De 16:30 a 18:00 h.

CATEQUESI EN FAMILIA

OBJECTIU: Acompanyar i recolzar les famílies des de la comunitat parroquial en l'educació i celebració de la fe dels seus fills.

DINÀMICA: Dos Diumenges al mes (segons i quarts) amb els pares i els fills.

Coneixem i aprofundim la vida de Jesús, l'Església, els Sagraments i la Vida cristiana.

De 10:30 a 13:00 h.

CATEQUESI D'INICIACIÓ EN LA VIDA CRISTIANA. 8 A 10 ANYS. PRIMERA COMUNIÓ

OBJECTIU: Acompanyar i recolzar els pares, des de la comunitat parroquial, en l'educació i celebració de la fe dels seus fills.

DINÀMICA: Setmanalment infants i catequistes profunditzen en el coneixement de Jesús, l'Esglesia, els Sagraments i la Vida cristiana.

Trobada periòdica de formació cristiana amb els pares.

Lloc de trobada: Parròquia de Sant Pere i Església de Santa Maria de Maricel.

GRUP DE JOVES

OBJECTIU: Aprofundir acompanyats en la vivència de la fe cristiana. Resoldre dubtes i plantejar inquietuds en un clima d'amistat.

DINÀMICA: Trobades quinzenals els Divendres al vespre.

EQUIP DE LITÚRGIA

OBJECTIU: Formar membres de la comunitat parroquial per col-laborar en la preparació de les celebracions litúrgiques.

DINÀMICA: Trobades a l'inici i acabament de cada Temps Litúgic.

PASTORAL DE LA SALUT

OBJECTIU: Portar esperança als malalts i ancians acompanyant-los i escoltant-los. Considerar-los menbres actius de la comunitat parroquial. Facilitar -si son catòlics- la participaciò en la vida litúrgica i sagramental de la comunitat. Ajudar-los a viure la seva situació amb esperit cristià.

DINÀMICA: Atenem i visitem cinc residències i cases particulars. Un cop cada mes ens reunim per fer un seguiment de les visites realitzades i tractem uns temes que ens ajuden en la nostra relació amb els malats i ancians. Un cop l'any, a nivell d'arxiprestat, es fa un curs de formació i una trobada festiva de visitadors i malalts al Santuari de la Cisa.

COS DE PORTANTS DEL SANT CRIST

OBJECTIU: Promoure la devoció al Sant Crist tot acompanyant-lo de manera especial en la Setmana Santa.

DINÀMICA:El Viacrucis es resa cominitàriament els Divendres de Quaresma a la Parròquia de Sant Pere i a l'Església de Santa Maria de Maricel.

El Divendres Sant, el Cos de Portants duu la creu en el recorregut del Via Crucis pels carrers del Masnou.

GRUP DE JOVES EN INICIACIÓ A LA VIDA CRISTIANA

OBJECTIU: Aprofundir en el coneixement del missatge cristià i celebrar en grup la fe, des de el camí de preparaciò als Sagraments de la iniciació cristiana: Baptisme, Confirmació i Eucaristia.

DINÀMICA: Trobada de formació i celebració de l'Eucaristia, dos cops al mes (primer i tercer Diumenge al matí).

De 10:30 a 13:00 h.

ESTUDI DE L'EVANGELI

OBJECTIU: Llegir i aprofundir en l'estudi de l'Evangeli per tal de renovar la nostra fe i la nostra esperança, i trobar la força per seguir de més a prop el missatge de la paraula del Senyor.

Fomentar la nostra convivència personal i gaudir d'una sincera amistat.

DINÀMICA: Trobades setmanals els Dijous a la tarda.

De 18:00 a 19:00 h.

GRUP D'ORACIÓ DE SANT PERE

OBJECTIU: Pregar invocant el do de l'Esperit Sant, intercedint per les necessitats de tots aquells que s'encomanen a les nostres pregàries.

DINÀMICA: Espai de pregària setmanal.

Un cop al mes, escoltem l'ensenyaná bíblica a càrrec d'un dels preveres de la nostra comunitat.

Cada Dijous, de 20:15 a 21:15 h.